All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Tapetmönster

Måsar över en soptipp.

Hade tänk att det inte skulle bli så mycket bilder på fågel men finner ändå mig själv fotandes just fågel.  Anledningen till att jag ville ta mindre bilder på detta djur var att jag inte kände att jag skapade några bilder av värde, det blev i stort sett bara halvtama avbildningar, ingenting som gav mig något. Men som sagt, jag finner ändå mig själv med kameran riktad mot någon fågel, framför allt när vi kom till den här årstiden  ;-)

3 svar

  1. Och det blev ju inte helt fel detta… superläckra bilder! Du är nog en fågelfotograf du! :)

    Ha en fin kväll och vi höres om fototräff!

    //M

    8 april, 2009 kl. 20:11

  2. Vilken masseffekt det blev. Den blev också ordentligt förstärkt av att du valde att visa upp två bilder vid sidan av varandra. Jag testade att hålla för den ena åt gången och då blev känslan en annan.
    Tjusigt värre!
    mvh Tomas

    8 april, 2009 kl. 20:46

  3. mojje

    En himla många fåglar blev det och riktigt fint, spännande i svartvitt dom känns dramatiska på något sätt tycker jag.
    Morgan

    9 april, 2009 kl. 10:06

Kommentera

