All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2017

Fågel

Den här dagen tillbringade jag med Terje och Malin, hela dagen ägnades åt fåglar. En mycket trevlig dag i underbart vårväder och med mycket trevligt sällskap.

Det får bli en bild så länge, kommer nog mer sedan. Bilden är från avslutet på dagen, Terje och Malin lockade berguv och både honan och hanen svarade, vi såg även båda men i det läget hade det blivit riktigt mörkt och inget stativ hade jag med mig så det blev ganska högt iso. Men va sjutton, riktigt roligt var det ändå :-)

4 svar

  1. mojje

    Ja eran fotodag är jag smått avundssjuk på men jag är tacksam över att det bjuds på lite bilder både här och där iaf. Vad gör det om man anväder högt ISO kameran är verktyget ju och resultatet du visar här är jättefint. En härlig stämning i bilden och känslan av att uppleva detta kan jag känna ända hit. Jag gillar bilden mycket!
    Morgan

    11 april, 2009 kl. 8:17

  2. Herreminje vilken bild!! Själv är jag trött i halsen efter gårdagens kraxande ;)

    Tack för en jättekul dag igår! Vi måste ju träffas lite mer än vanligt innan vi drar mot Mullsjö! :)

    //M

    11 april, 2009 kl. 8:34

  3. …och där som en trolsk silhuett sitter min favoritfågel och hoar mot den mörkblå natthimlen. Riktigt fint Peter, och stämningen den är magisk! :)

    11 april, 2009 kl. 10:51

  4. Per

    En underbar bild. En perfekt siluett av det trolskaste av fåglar.
    /P

    12 april, 2009 kl. 19:47

Kommentera

