All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Eventuellt…

börjar det krusa sig lite på ytan och stiltjen i bloggen går mot sitt slut, eventuellt alltså ;-) Bildgrubbleriet och urvalet till Mullsjö är över och utan återvändo, allt inramat och klart igår. Sen får vi se om valet var det rätta :-) Hur som helst, spännande ska det bli i alla avseenden.

7 svar

  1. Høres bra ut!

    LYKKE TIL I MULLSJØ :)

    21 maj, 2011 kl. 18:34

  2. Stort lycka till Peter, jag håller alla tummar…

    8 juni, 2011 kl. 12:42

  3. Vi kanske kan hitta ut med kamerorna inom en snar framtid…

    8 juni, 2011 kl. 12:43

  4. Det var bara fina bilder i din utställning. Mycket representativa för din stil och väldigt roligt att få se dem vägghängda, tyckte jag. Mvh /Mathias

    8 juni, 2011 kl. 21:06

    • Tack Mathias kul att du tyckte om dem, trist dock att jag inte lyckades träffa på dig kanske en annan gång :-)

      /PJ

      18 juni, 2011 kl. 12:31

  5. Vad f.., ligger jag efter? Skrev jag lycka till efter det att du haft utställningen? Ber så mycket om ursäkt! Hoppas att allt gick bra…

    13 juni, 2011 kl. 14:31

    • Tack Tomas det är ingen fara :-) jodå en riktigt lyckad vecka var det :-)

      /PJ

      18 juni, 2011 kl. 12:33

Kommentera

