All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2017

Snötyngd

Snön faller minst lika generöst den här vintern som den förra. Vi fick i de här trakterna mer än 3 m. sammanlagt vintern som gick, det känns som om Kung Bore är ute för att bräcka det.

3 svar

  1. Är det så Kung Bore ser ut?!
    – rådjuret verkar olyckligt vetande ;)
    Ha en bra fortsättning.

    /Mats

    27 december, 2010 kl. 6:18

  2. Ja du Peter…du kan få lite snö av mig :) Delar gärna med mig lite ;) Det är så mycket här nu att rådjuren inte synts till :( Möjligt de dragit sig inåt landet där det är betydligt mindre snö just nu…vad vet jag.
    Fin bild…
    /Erika

    27 december, 2010 kl. 21:17

  3. Läcker bild detta och visst blir det nya rekord denna vinter. 3.5 meter tror jag ;)

    Hoppas att allt är bra med dig och jag vill passa på att önska ett riktigt gott nytt år :)

    Mvh,

    Tomas

    28 december, 2010 kl. 9:40

Lämna en kommentar