All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Och…

i ån hänger plasten kvar, ibland kanske man ska vara glad att folk skräpar ner.

7 svar

  1. De var otroligt så mpnga varelser/ansikten man ser …. läckert ! Ha de´ Thorsten

    30 november, 2010 kl. 15:49

  2. Bästa varianten! (?)
    – trots att han är sur. Riktig bra Peter!

    30 november, 2010 kl. 15:54

    • Nä, jag tror mig ha några ännu bättre, enligt min åsikt då ;-)

      /PJ

      30 november, 2010 kl. 16:20

  3. Spännande bild! Den gör sig säkert också i ett uppförstorat format. Jag har aldrig tänkt på platspåsar i vatten som ett fotomotiv men din bild öppnar ögonen till nya idéer!

    30 november, 2010 kl. 16:40

  4. Det var den snyggaste skräpbild jag någonsin sett! Fantastisk! Färgerna – gestalterna – atmosfären…

    :) Lasse

    30 november, 2010 kl. 21:06

  5. fbfoto

    Härligt med sura gubbar!

    1 december, 2010 kl. 0:42

  6. fantasifull och bra bild, om en månad kanske man ser nya saker i bilden, det är det är den stora behållningen med denna typ av bild

    6 december, 2010 kl. 20:12

Kommentera

