All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2017

Vattenväxt

5 svar

  1. Utan tvekan den bästa strömstarebilden jag set på bra länge, jäkligt snygg ljus i vattnet. Grymt Peter!

    /Henrik

    1 november, 2010 kl. 18:41

  2. Per

    Läckert, har inte börjat spana efter ”min” strömstare här hemma än.
    /P

    1 november, 2010 kl. 22:01

  3. Läckert värre :). Väntar nu hem ett Bigma 50-500. Sedan skall jag hänga över din axel varje helg…;)

    2 november, 2010 kl. 8:13

  4. Bra bild Peter! Extra roligt att se att du vågar göra dina egna bilder hela tiden! :)

    2 november, 2010 kl. 15:45

  5. Fantastiskt bra bild på strömstaren! Denna har jag själv ännu inte lyckats få på bild, men hoppas på det snart eftersom jag i helgen hittade en plats där den håller till.
    /Jukka

    2 november, 2010 kl. 22:17

Kommentera

