All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Fångad

ett stycke plast under vattenytan i forsen.

6 svar

  1. Ett stycke plast eller inte – vackert på bild blev det. Och spännande…
    /Tomas

    25 oktober, 2010 kl. 18:49

  2. Riktigt bra detta Peter, spännande och vackert!

    25 oktober, 2010 kl. 18:58

  3. Det är säkert, jag läste inte Tomas kommentar förrän jag hade skrivit min ändå blev det lika fast omvänt ;) (jag har faktiskt egen smak, tro det eller ej :))

    25 oktober, 2010 kl. 18:59

  4. Som ett glaskonstverk!

    /Anna

    25 oktober, 2010 kl. 19:09

  5. Är du säker på att det var en plastbit? Jag ser ett ansikte. Hur tydligt som helst. Kusligt.
    /Jukka

    25 oktober, 2010 kl. 20:23

  6. Ja du lyckas ju gång på gång göra de mest häpnadsväckande bilderna. Den här är bara för bra. Förutom ansiktet så ser jag många fler spännande figurer. :)
    Tänk vad en kasse kan förvandlas till…

    /Mats

    25 oktober, 2010 kl. 20:57

Kommentera

