All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Årstiden…

för halka och slaskigt väglag är här. På väg hem från Strömsholm igår så åkte jag rakt in i vinterns första snöstorm i höjd med Hedesunda, tillräckligt mycket snö för att det skulle bli ett tunt lager snöslask på vägen.

2 svar

  1. Jahaja, då är det nog snart dags för snön här nere i Borås också. Inte mig emot förstås, men bara om det blir en riktig vinter :)

    Halka kan jag ju klara mig utan förstås.

    16 oktober, 2010 kl. 21:20

  2. Har varit dålig på att kommentera nu igen på ett tag och det ber jag om ursäkt för…
    Här är ju till exempel en alldeles strålande landningsbild!
    mvh Tomas

    25 oktober, 2010 kl. 18:46

Kommentera

