All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Korp

Lite seg idag efter ett antal timmar i bilen tur och retur Mullsjö. Men efter att i mycket trevligt sällskap fått gå runt och studera Pål Hermansens sanslöst bra bilder så kan jag inte säga annat än att det var det värt :-)

7 svar

  1. Förstår att du är seg… :) Och jag förstår att du gillar Påls bilder!

    Din korpbild är inte helt fel heller!!

    //M

    9 oktober, 2010 kl. 10:37

  2. Ja den utställningen skall jag försöka ta mig tid att se. Din bild här går inte heller av för hackor. Intressant riktning på korpen.
    /Jukka

    9 oktober, 2010 kl. 19:43

  3. Riktigt spännande korpbild. Har själv aldrig lyckats med korpen trots att jag hör den i stort sett varje gång jag går ut i skogen.
    Härligt med utställning, riktigt skön känsla att sakta gå runt och bara njuta av läckra bilder. Skulle gärna vilja se den själv men kommer antagligen inte att ha möjlighet den här gången.
    //Lars U.

    9 oktober, 2010 kl. 21:18

  4. Skön bild!

    /Niklas

    9 oktober, 2010 kl. 21:41

  5. Per

    Tack för senast. Ja Påls bilder är fantastiska. Din korpbild är också bra, något tidlöst över sådana här bilder.
    /P

    10 oktober, 2010 kl. 13:19

  6. En korpbild i min smak! Utställningen med Påls bilder skulle jag så gärna vilja se om jag bara kunde få galleriet att hålla öppet när jag inte jobbar någon dag ;)

    /Anna

    10 oktober, 2010 kl. 13:48

  7. Korpen flyger riktigt fint! Gillar den. :)

    14 oktober, 2010 kl. 17:25

Kommentera

