All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2017

Det är…

kämpigt att åka till jobbet just nu, solen går upp samtidigt som jag ger mig iväg och en sån här dag när det är vackert väder så känns det som om man borde få fotografera i stället :-)

3 svar

  1. Ja jag förstår dig då jag känner likadant. Att fotografera har för mig blivit lite grann ett behov. Bilden ovan är riktigt bra och man blir inspirerad att ge sig ut i naturen! :)

    2 september, 2010 kl. 17:00

  2. Per

    Kan bara instämma. Underbara mornar när solen bryter genom den lättande dimman.

    Mycket läckra bilder de två senaste här på bloggen.
    /P

    3 september, 2010 kl. 6:26

  3. Just nu går solen upp när jag går upp på morgonen. Är det en vacker dag så glöder det genom grannens träd rakt in i badrummet.
    Kanske fyller jobbet en funktion då man får känna på längtan efter lite frihet, längtan att få göra vad man vill med dagen. Vet inte om man hade upplevt det på samma sätt om man aldrig behövde längta.
    Bilden illustrerar dina tankar på ett fint sätt tycker jag!

    /Anna

    6 september, 2010 kl. 21:17

Kommentera

