All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Irrar vidare…

i snårskogen.

Det var första gången i år som jag stannade till och tog mig en tur i den här snårskogen. Med all snö den här vintern var det ingen ide att försöka ta sig dit under de första fyra månaderna. Under de följande fyra månaderna har väl möjligheten funnits men viljan saknats, vilket kanske var tur för det var fortfarande en hel del mygg där, kan tänka mig hur det var runt midsommar. En plats som funkar bäst på hösten tydligen :-)

9 svar

  1. Riktigt cool och samtidigt lite skrämmande figur.
    – men han tycks ju bara passera förbi :) med sin krökta rygg.

    /Mats

    20 augusti, 2010 kl. 9:20

  2. Vad är det för snårskog du vistas i tro? Såna gubbar har jag inte sett på ett tag. :)

    20 augusti, 2010 kl. 13:21

  3. Spännande bild! Monumental känsla!

    //M

    20 augusti, 2010 kl. 20:28

  4. Mycket läcker bild Peter. I övrigt hoppas jag att allt är bta med dig :). Det var ett tag sedan sist men under denna tid har du inte gjort några som helst avkall på god fotografering.

    Mvh,

    Tomas

    21 augusti, 2010 kl. 9:09

    • Tack Tomas, jo tiden den går :-) jag hoppas allt är bra med dig och familjen.

      /PJ

      22 augusti, 2010 kl. 8:29

      • Jo för fasen, det är bra med familjen och med mig :). Jag passade på att ”dippa” rejält när jag hade tillträtt nya jobbet (kanske en liten 40-års kris, hrrmmm) men nu börjar det kännas ok igen :).

        Jag har fått bita ihop när jag har varit bland folk (jobbarkompisar, kunder mm) men hemmavid har jag ofta varit ”mörk i blicken” så jag har väl fått heta surgubbe istället för pappa både en och flera gånger ;).

        Jag hoppas att allt är riktigt bra med dig Peter, vi kanske kan ta en tur snart igen :)

        /T

        24 augusti, 2010 kl. 20:42

  5. Jag tror jag känner igen den där från ”Sagan om de två tornen”; ja, jag är nästan helt säker. Men var den ond eller god? :) /Mathias

    21 augusti, 2010 kl. 16:02

  6. Tack alla :-)

    /PJ

    22 augusti, 2010 kl. 8:30

  7. Märklig och mångtolkningsbar bild. Fick stanna och titta länge, sånt är intressant :)

    Maria

    24 augusti, 2010 kl. 14:41

Kommentera

