All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Avslutar…

kattbilderna med ett par till från samma tillfälle som jag ändå hade på gång. Under tiden jag gjorde klar bilderna så satt  jag och lyssnade på blåsvädret utanför, det frasar ordenligt i lönnarna och tjuter i fönstren idag. Det är soligt, fint och knappt tjugo grader, men det är en torrare högre luft och det tillsammans med blåsten lägger en känsla av höst över det hela. Nu är hösten en favoritårstid men det brukar ändå alltid kännas lite vemodigt när sommar går mot sitt slut.

Leo

Ilja

2 svar

  1. Härlig text! Bilderna likaså. Lite vemodigt – men jag håller med om att hösten är fin. Nu kommer äntligen mörkret :)

    16 augusti, 2010 kl. 19:13

  2. Återigen läckra utsnitt! Särkilt den andra bilden visar upp kattens väsen och jägarnatur. Själv känner jag inget vemod över att sommaren tar slut, ser verkligen fram mot hösten. :)
    /Jukka

    18 augusti, 2010 kl. 20:29

Kommentera

