All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

I inkörda…

hjulspår.

6 svar

  1. Kornigheten finns där och skapar en nostalgisk känsla, ljuset finns där liksom skuggor och skapar stämning och kontrast. En väg visar tydliga spår av människans framfart. Mitt i allt detta en liten orrhöna som pricken över i! Det blir något mer än ”bara” en fin landskapsbild. Fint!

    3 juni, 2010 kl. 15:38

  2. Morgan K

    Mycket bra bild där det stående formatet gör sig utmärkt.
    Morgan

    3 juni, 2010 kl. 17:27

  3. Mäktig stämning ! Ha de´ Thorsten

    4 juni, 2010 kl. 8:00

  4. Mycket bra. Och så Orren. Gillas!!!

    /Mats

    4 juni, 2010 kl. 15:34

  5. Är det inte en tjäder? Nåja, klassisk Peter-bild!! Bra med andra ord!!

    5 juni, 2010 kl. 13:58

    • Visst är det en tjäderhöna men jag vill inte vara en Messerschmitt för fågeln har ingen betydelse, jag fotograferade ju vägen jag när det som vanligt kommer någon linslus och tränger sig in i bilden, det verkar vara helt omöjligt att undvika sånt där när jag gör mina bilder ;-)

      /PJ

      5 juni, 2010 kl. 18:18

Kommentera

