All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2017

På…

väg hem en eftermiddag, genom bilrutan med mobilen.

7 svar

  1. Vad fint himlen spricker upp och solstrålarna som silar igenom de mörka molnen. Jag tycker mig ana land också. Tyvärr är bilden lite liten i bloggformatet. Skulle vara intressant att se en större version.

    /Niklas

    9 maj, 2010 kl. 13:45

  2. Ja! Det är min stil det! Häftig himmel! :D

    9 maj, 2010 kl. 19:38

  3. Åh, åh, åh så mäktigt, trolskt och vackert.
    Otroligt att det är med mobilen, med ruta. Bra grej tydligen.

    9 maj, 2010 kl. 21:53

  4. Hmmmmm…må si at mobilkameraet overrasker meg! Men jeg skjønner at det må være noe med personen BAK mobilen ;-D Flott!

    10 maj, 2010 kl. 9:48

  5. Klart bra!

    /Mats

    11 maj, 2010 kl. 5:09

  6. Så var det återigen bevisat, en bra fotograf gör bra bilder med vilken kamera som helst. Den här bilden tycker jag är riktigt mäktig och fick mig att tänka på prins Eugens målning Molnet.
    //Lars U.

    15 maj, 2010 kl. 0:54

  7. Bara att applådera – blir nog min favorit bland de senaste dagar ! Ha de´ Thorsten

    16 maj, 2010 kl. 11:45

Kommentera

