All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Jag förstår inte…

den här hysterin kring Hornborgasjön. Vad är det för vits att komma hit och och glo på en massa löjliga figurer uppradade efter ett lång staket, jag säger då det frugan och jag flyger allt någon annan stans nästa år.

3 svar

  1. Så kände jag när jag var till Tysslingen – att svanarna kommer för att titta på oss besökare. :o)

    11 april, 2010 kl. 14:27

  2. Hehehe… Ja han var rätt undrande den där :)) Härlg bild man blir glad av!!

    12 april, 2010 kl. 8:51

  3. Hehe! Tillsammans med texten blir det skön humor!

    15 april, 2010 kl. 20:03

Kommentera

