All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Inflygning

De är graciösa tranorna men det kan se lite okontrollerat ut när de kommer in för landning. Den här däremot såg väldigt avspänd ut, jag har en serie på fyra bilder på den här tranan där kroppshållningen är exakt den samma det enda som avslöjar att den seglar in för landning är molnen på himlen och stjärtfjädrarna som fladdrar lite.

6 svar

  1. Tack för trevliga dagar Peter!! Tranan går på tur ser jag :))

    4 april, 2010 kl. 19:15

  2. Snacka om himelsk promenad, mitt i påsktider och allt!

    /Anna

    4 april, 2010 kl. 20:59

  3. ha haa ;) klockren trana …

    5 april, 2010 kl. 11:57

  4. Lika rolig som Terje o Malins!!!
    – synd att det inte blev tid över för en träff…

    /Mats

    6 april, 2010 kl. 15:26

  5. Hehe, ja det ser rätt festligt ut.

    /Niklas

    8 april, 2010 kl. 16:40

  6. Jag får lite Mary Poppinsvibbar när jag se din tranbild. Festlig teknik de har ;)

    10 april, 2010 kl. 20:08

Kommentera

