All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Vänskaplig…

överflygning mellan strömstareparet.

Hör jag något som nöffar? ;-)

Ni som inte förstår det här sista, så är det inte så viktigt :-)

3 svar

  1. Och du vill förstås att jag säger att detta är en grymt bra bild på strömstarar… Så då säger jag väl det då! Fast jag måste säga att du har en svinig tur… :))

    15 mars, 2010 kl. 21:55

    • Tur? otur är det väl, eller förföljelse, där står man i godan ro och gör bilder på en rolig sten som med isens och vattnets hjälp fått ett stort gap då kommer de och sätter sig i bild eller flyger in i bild. De är riktiga linslusar det där ;-)

      /PJ

      16 mars, 2010 kl. 5:37

  2. Hahahaha… Jag döör! Härlig bild Peter!! Och visst är du oskyldig, du kan väl inte rå för att dom seglar in i bild!!

    18 mars, 2010 kl. 11:23

Kommentera

