All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Kråka

En bild tagen förra helgen när jag stod och väntade på strömstaren. Jag stod och lutade mig mot en tall och försökte få lite lä mot snålblåsten när det kom några nyfikna kråkor, de undrade tydligen vad jag var för typ som stod där och tryckte.

Tänkte låta den här bilden vila ett tag eftersom jag såg två mycket bra bilder på kråkfåglar, först Torstens bild och sen Terjes. Men va sjutton den får komma ut i alla fall ;-)

7 svar

  1. Du är bättre på att fokusera …. ;-)))) Ha de´ Thorsten

    27 februari, 2010 kl. 19:00

  2. Ja, den behöver du inte spara i ”byrålådan”, alla bilder har sitt eget uttryck. Fint komponerad, ett perfekt hål i grenverket och mycket bra tajming.

    /Anna

    28 februari, 2010 kl. 1:08

  3. Per

    Mycket bra komponerat, en skön bild.
    /P

    28 februari, 2010 kl. 18:08

  4. Jag tycker nog att denna är minst lika bra som Torstens och Terjes, så det var bra att du lät den komma ut. :)
    Mvh/Jukka

    28 februari, 2010 kl. 23:28

  5. Snyggt fångat precis där grenarna blottar himlen. Riktigt skön bild!

    /Niklas

    1 mars, 2010 kl. 1:35

  6. Hej Peter!
    Jag ikläder mig rollen som den vane bildköpare jag varit över 15 år – faktum är att din är den bästa. Så det så!
    – en bild jag gillar väldigt mycket!

    PS. du kan väl fundera ut ca 6 bilder som du verkligen står för. Behöver ha till presentation beträffande festivalens fotografer. Kommer till en början användas i ppt presentation. Men framöver även på hemsida samt magasin. Du kan maila lågupplösta till en början… (mats@concret,se)

    /Mats

    1 mars, 2010 kl. 15:21

  7. Denna gillar jag mycket! Jättemycket :)!

    1 mars, 2010 kl. 23:04

Kommentera

