All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

På begäran

Genom ett önskemål från en viss person så lägger jag ut den här bilden.

En tanke slår mig när jag skriver det här, undrar om önskemålet var att jag skulle sluta lägga ut sån´t här. Men så kan det väl ändå inte vara ;-)

3 svar

  1. Snyggt, spännande. Den glada gubben gör att man själv blir glad.

    /Mats

    17 februari, 2010 kl. 5:52

  2. Jahaja…. En liiiitet missförstånd, tror jag nog! ;)
    En riktigt bra bild, och sedan den lilla irriterande strömstaren i tillägg. :))

    19 februari, 2010 kl. 7:55

  3. NU ser jag den ju! :))

    20 februari, 2010 kl. 13:23

Kommentera

