All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Vila

Jag sa i ett tidigare inlägg att han/hon skulle få vila ett tag här i bloggen, det blev bara några dagar och ännu färre inlägg ;-)

11 svar

  1. Alltid lika spännande bilder Peter; mycket trevligt med den vita snö vs det blåa ljuset i vattnet ! PS Har du något emot att jag länkar till min blogg ? Ha de´Thorsten

    7 januari, 2010 kl. 19:07

    • Hej Torsten
      Om du menar att du länkar till mig och jag till dig så är det helt ok :-)

      /PJ

      9 januari, 2010 kl. 19:16

      • Precis ! CU Thorsten

        9 januari, 2010 kl. 19:39

  2. Oj vad svår hon/han var att upptäcka. Du är klurig du, halvt genial skulle jag vilja säga…:)

    7 januari, 2010 kl. 21:31

  3. Per

    En vacker fågelbild, gillar kompet.
    /P

    8 januari, 2010 kl. 18:26

  4. Ja. Vad ska man säga :-)
    – ofta en utmaning med dina bilder. Gillas!!!

    Men visst är de två …

    /Mats

    8 januari, 2010 kl. 19:40

    • Tyvärr Mats bara en, men spännande om du ser en till.

      /PJ

      9 januari, 2010 kl. 19:19

  5. Spännande bild med ett överraskningsmoment, gillas!

    /Niklas

    8 januari, 2010 kl. 23:34

  6. Tog en stund att hitta honom men jag tycker definitivt att han pryder sin plats här i bloggen. Låt honom inte vila för mycket :)
    //Lars U.

    9 januari, 2010 kl. 0:38

  7. Morgan K

    Du kan verkligen klura till det Peter! :)
    Fräck bild och man är sällan ensam…
    Morgan

    9 januari, 2010 kl. 14:25

Kommentera

