All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

En talgoxe

sitter det inte på grenen, men det satt en där jag lovar, han lämnade ett fotavtryck efter sig.

Bilden tillägnas en viss person som tycker jag gör alldeles för mycket bilder på fåglar ;-)


12 svar

  1. Fniss! :)))

    4 januari, 2010 kl. 2:19

  2. Snyggt! Fortsätt så… ;))

    4 januari, 2010 kl. 8:08

  3. He, he……. ;)

    4 januari, 2010 kl. 17:44

  4. Jasså – det tycker han :-)
    – mig retar han numera. Då jag råkade nämna att jag inte har någon bra älgbild… :-). :-). :-)

    gillar bilden. Men ansiktet tidigare är grymt!!!

    /Mats

    4 januari, 2010 kl. 19:33

    • Gör han? det är ju riktigt elakt, det är otroligt hur vissa kan vara ;-)

      Tack Mats kul att höra :-)

      /PJ

      4 januari, 2010 kl. 20:50

  5. Morgan K

    Rolig idé detta och visst är det ett fotavtryck…-helt klart! :)
    Morgan

    4 januari, 2010 kl. 21:25

  6. Läckert Peter. Men det kanske fattas en fågel? ;-)

    Niklas, tillbaka från julfirande..

    /Niklas

    4 januari, 2010 kl. 21:52

  7. Kan du bevisa att det var en talgoxe som satt där? Du kanske bara luras! ;o)

    5 januari, 2010 kl. 16:09

  8. Jag blir väl också pålagd med förbud att fotografera fåglar… jag som råkar fotografera ormvråkar och sånt ;)

    //M

    8 januari, 2010 kl. 23:42

    • Att du inte blivit pålagd ett förbud redan förstår jag inte, men han kanske inte vågar ;-)

      /PJ

      9 januari, 2010 kl. 8:40

  9. Nä knappast!! Hehe

    11 januari, 2010 kl. 19:36

Kommentera

