All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Ymnigt..

snöfall idag liksom igår. Tog mig en tur på hemmaplan även den här dagen och strömstaren såg jag, han får dock vila ett tag här i bloggen. Men en svan såg jag där paret låg häromdagen, om den här den ena halvan av paret eller en ensam svan vet jag inte, även lite sidensvansar syntes till.

6 svar

  1. Sött och kallt! :)

    2 januari, 2010 kl. 19:41

  2. Den undre bilden tycker jag är vansinnigt vacker. Nästa lite ödesmättad stämning med de svepande skyarna ovanför fåglarna.
    //Lars U.

    4 januari, 2010 kl. 23:11

  3. Sidensvansene er lekre, og bildet er veldig bra..! Liker komposisjonen og det blå i dette bildet. Luftas snøfall gjør seg i bildet. Godt nyttår, Peter.

    5 januari, 2010 kl. 14:15

  4. Mycket fina bilder med härlig ton!

    6 januari, 2010 kl. 0:37

  5. Finstämmda bilder … bortsett från sensorsmutsen … dåligt skämt ! Ha de´Thorsten

    6 januari, 2010 kl. 12:06

  6. Sidensvansbilden gillar jag mycket! Och såklart den melankoliska bilden på den ensamma svanen.

    //M

    8 januari, 2010 kl. 23:43

Kommentera

