All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Gott Nytt År

önskar jag er alla som kommer på besök.

Samtidigt vill jag tacka för alla besök och trevliga kommentarer jag fått under året. Själv är jag inte vidare bra på att varken svara eller lämna kommentarer hos andra. Vis av erfarenhet, har haft den här bloggen ett tag nu och några år blev det på Fotosidan, så är det väl bara att inse att jag är oförbätterlig på den punkten ;-) Men som sagt jag vill att ni skall veta att de spår ni lämnar här uppskattas verkligen :-)

/Peter

6 svar

  1. Riktig Godt Nytt År til deg også Peter :)
    //GO

    ….flott bilde også ;)

    31 december, 2009 kl. 13:21

  2. Gott Nytt År,
    ser fram emot att följa dina bildspår under nästa år också.

    31 december, 2009 kl. 14:12

  3. Detsamma önskar jag dig också!! Och fortsätt blogga på med dina fantastiska bilder, ska bli intressant att se fortsättningen på din otroliga utveckling! :) Hälsa Ilja och Leo också!

    //M

    31 december, 2009 kl. 15:54

  4. Per

    Önskar dig också ett Gott Nytt År!
    Bilden under det här inlägget är riktigt intressant, ska kolla mer när jag har tid.
    /P

    31 december, 2009 kl. 17:29

  5. Det är enkelt att lämna spår på en sådan här fin och inspirerande sida :)

    Gott Nytt År önskar jag även dig!

    31 december, 2009 kl. 18:10

  6. mona

    Gott Nytt År

    /Mona

    31 december, 2009 kl. 19:15

Kommentera

