All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2017

Snårskog

Blev en tur till ett stycke gammelskog idag tillsammans med Tomas, huvudvärk för skogsvårdsstyrelsen säkert men ett helt sagolik stycke skog för en annan. Har varit där förr men alltid lite för sent när det redan hunnit bli mörkt, blev tid till en längre utforskning av skogen idag.

Ser ut som horn på den här typen

Inga horn på den här figuren vad jag sett hittills, det är Tomas.

6 svar

  1. Tur att du hade Tomas att hålla i handen i den här snåriga trollskogen! :o)

    12 december, 2009 kl. 20:00

  2. Spännande och suggestiva bilder! Sista bilden är outstanding. Filmisk på nåt sätt. Kanonbra!!

    Ps Jag tror att Tomas har horn… han som bemödar sig att leta stora fiskar på nätet…

    //M

    12 december, 2009 kl. 21:35

  3. Väldigt fina bilder. Speciellt den sista som jag tittat på länge nu. Ser ut som urtidsödlor som hälsar på varandra!
    //Lars U.

    12 december, 2009 kl. 23:31

  4. Väldigt spännande bilder. En härlig skog.

    /Mats

    13 december, 2009 kl. 20:30

  5. Jo men jag har horn, det är därför jag alltid har mössa eller keps på mig ;)

    Grymma bilder Peter!!!

    15 december, 2009 kl. 13:49

  6. Bara inne och tittar på sista bilden här igen…

    Tomas: det kom inte som en överraskning ;)

    16 december, 2009 kl. 0:37

Kommentera

