All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Ett par

suddiga bilder från skogen på ekorren och nallen som synts i bloggen tidigare.

7 svar

  1. Fniss, vilken hackspettebild – mycket snyggt och humoristiskt! Nallebilden är bra den med – men jag tycker nog att det ser ut som du lyckats få in mer än en nalle i den. Kreativt och inspirerande!

    5 december, 2009 kl. 23:01

    • Tack Marie kul att du tycker om bilderna, en ekorre är det ;-)

      /PJ

      6 december, 2009 kl. 10:34

      • Åh, f-n! (stort stort garv ;))

        7 december, 2009 kl. 10:56

  2. Per

    Nallen är läcker, mycket bra!
    /P

    6 december, 2009 kl. 18:13

  3. En ekorre som beter sig som en hackspett kanske :) Häftig bild! Och nallen… så ensam, sårbar men får ändå en känsla av att inte våga gå fram och lyfta den. Mycket bra bilder, som vanligt Peter!

    //M

    6 december, 2009 kl. 19:14

  4. Hej Peter!

    Tack för din kommentar på min blogg. Jag har lagt till dig i min bloggroll, lägg gärna till mig också om du vill.

    Angående bilderna: Väldigt trevliga. Gillar speciellt nummer två där jag ser ett stort troll med näsa, ögon och öron. Spännande bilder på denna blogg. Ska följa den i fortsättningen.

    Vi hörs!

    mvh

    Niklas

    8 december, 2009 kl. 9:29

  5. Härligt Peter.
    – gillar dina bilder särskilt för att dom utmanar. Man får titta ett par gånger -och rätt som det är går det upp ett ljus :-)
    Jag gillar den här typen av bilder skarpt. Du gör det väldigt bra!!!

    /Mats

    10 december, 2009 kl. 21:20

Kommentera

