All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Löv

på en gren i forsen vid Gysinge bruk, sen om det finns något mer är väl upp till var och en, jag vet vad jag ser i alla fall ;-)

15 svar

  1. Mycket vacker bild Peter, helt enkelt skitbra!!!

    /T

    PS. Jag ser en hockeymatch mella Brynäs och Frölunda. Är det vad du ser också?

    23 november, 2009 kl. 19:20

  2. En bild av mycket hög kvalitet. En bild man vill titta länge på. Och som man kan återvända till. Utan att tröttna.
    – för mig är det en figur som håller grenen med båda armarna – just nu. Men jag ska titta fler gånger på denna bild! Med glädje!!!
    /Mats

    23 november, 2009 kl. 20:03

  3. Här kan man sitta länge och bara titta och känna… och det blir nya bilder ju längre man ser på bilden. Jag ser det stora svarta ögat och nosen på djuret närmast… En sagolikt bra bild Peter!!

    Du borde komma ut med en bok!!

    23 november, 2009 kl. 21:17

  4. Idag ser jag en vit hund. Öronen böjda bakåt. Det lilla svarta ögat med blänk och det svarta ansiktet och nosen…
    Återigen. En härlig bild. /Mats

    24 november, 2009 kl. 6:22

  5. Jag ser ett väsen som sträcker sig efter stammen i vattnet. Om det är för att krampaktigt rädda sig själv eller för att dra ner det ”vackra” i det svarta bäckmörkret vet jag inte (ännu).

    /Tomas

    24 november, 2009 kl. 10:36

  6. Alvarligt talat Peter, den här vill jag ha som förstoring. Jag skulle vilja ha den på Permajet Photo Art Pearl 270gsm i A3 format ;) (signerad). Kan vi komma fram till något tror du? Det är en så jävla sjukt bra bild.

    /Tomas

    24 november, 2009 kl. 10:42

  7. Ja, dette var et utrolig stilig bilde! Og jeg ser tydelig et ansikt av et slags dyr her, med et par kraftfulle øyne…

    Flotte bilder på bloggen din. Kommer tilbake å titter:-)

    24 november, 2009 kl. 17:46

  8. Tack alla ni för trevliga kommentarer :-)

    /PJ

    24 november, 2009 kl. 21:43

  9. Flott bild på ett stiligt pälsdjur.

    24 november, 2009 kl. 23:24

  10. Otroligt fina bilder! Varför har jag inte varit här förut?? Bläddrade också runt på din hemsida och kan bara bocka och buga, där finns ju otroligt fina bilder i mängder.
    //Lars U.

    25 november, 2009 kl. 12:55

  11. Hej ! Har just hittat din blogg … och den här bilden tycker jag var en riktig höjdare (därmed intesagt att annat är mindrea intressant) – lär återkomma ! Ha de´Thorsten

    10 december, 2009 kl. 10:12

  12. AKP

    Härlig bild som väcker funderingar!
    Perfekt ”blandning” av abstrakt och konkret. Inte så konkret så det blir trist och inte så abstrakt så det blir FÖR flummig. Men tillräckligt för att man ska få fundera lite =)

    15 december, 2009 kl. 22:01

  13. Ping: Naturfotografiska mästerverk, del 2 « TERJE HELLESØ

  14. Har tittat på denna några gånger och återkommer till den emellanåt. Suck (en behaglig sådan) vilken fin bild!

    4 januari, 2010 kl. 22:39

Kommentera

