All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Domherre

två honor. Det kom ett litet sällskap på en fem sex honor flygande när jag satt i bilen vid ett hygge och fikade i går, några få bilder blev det den lilla stund de stannade till.

8 svar

  1. Härlig bild.

    /Mats

    15 november, 2009 kl. 10:28

  2. Jag gillar prickarna och dropparna på rutan, eller är det snö i luften månntro? :o)

    15 november, 2009 kl. 11:06

    • Jag klev ur bilen så det är nog snö ;-)

      /PJ

      16 november, 2009 kl. 18:13

  3. läckert med snön därtill

    15 november, 2009 kl. 11:14

  4. Helt fantastisk bild detta! :) Helheten i bilden tilltalar mig!! Allt ifrån förgrund, mellanparti och bakgrund och pricken över i:et; fåglarna i sin miljö. Och svv!

    Ha det gott!

    15 november, 2009 kl. 14:04

  5. Morgan K

    Mycket bra bild Peter, jag gillar den skarpt!
    Morgan

    15 november, 2009 kl. 16:19

  6. Tack alla för fina kommentarer :-)

    /PJ

    16 november, 2009 kl. 18:14

  7. Per

    Du har varit produktiv sista tiden. Gillar denna, helheten och stillheten, det svartvita förstärker känslan av stillhet.
    /P

    16 november, 2009 kl. 19:29

Kommentera

