All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Det blev..

mycket mörkare helt plötsligt när sommartiden upphörde.

8 svar

  1. Morgan K

    Jamen på något vis finns det ljus därborta i bakgrunden. Riktigt bra bild detta Peter. Känns enkel och välgjord -fint!
    Morgan

    26 oktober, 2009 kl. 22:00

  2. Hej Peter.
    – ja nu blev det inte mycket tid till att göra bilder efter jobbet. Dvs i dagsljus…
    – Gillar din bild här. Avskalat och enkelt. Fast likväl berör bilden.

    /Mats

    29 oktober, 2009 kl. 18:27

  3. Hemma i Hälsingland blev det mörkt vid 16-tiden. Här blir det mörkt runt 17-tiden. Jag ser fram emot vår och sommar igen…

    En dov och melankolisk bild som jag gillar! Han sitter där ensam på tråden och funderar, iakttar… Underbar bild!!

    Ps så synd att vi inte ses i Vårgårda :(

    //M

    29 oktober, 2009 kl. 20:42

  4. Hej på dig :)
    Inga gluggar från ryssarna än men de kommer nog imprgon fredag :). Fin melankolisk bil det här Peter. Mycket lyckat! Jag har startat mig en blogg, du finner den under samma adress som tidigare: http://www.te-photography.com. Jag har lagt upp dig i länklistan och man kanske kan få be ödmjukt om att du lägger till mig i din lista (snääääääla) ;).

    Ha det bäst

    /T

    30 oktober, 2009 kl. 0:51

  5. Hehehe, jag känner några killar som gör en DDoS attack mot ditt webbhotell för en fika på Folkets Hus i Bomhus. Jag ringer dem nu…

    30 oktober, 2009 kl. 7:15

  6. Peter Jonsson

    Jaså är det på Folkets hus i Bomhus de sitter :)

    30 oktober, 2009 kl. 9:34

  7. Yes box, och de är billiga i drift :). Hur ser det ut i helgen för dig broder… Maltdrycker från fredag eftermiddag till söndag morgon eller hinner du med en fototripp :).

    /DDoS mannen

    30 oktober, 2009 kl. 9:40

Kommentera

