All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2017

Höst

En råkall och vemodig årstid hösten men jag har nog alltid gillat den, allt efter som dagarna blir kortare desto värdefullare känns ljuset. Och med mörkret som kommer på eftermiddagen följer skepnader och udda figurer.

5 svar

  1. Första bilden är ju för skön, ser ut som om barren slår en loop. Gillar andra bilden väldigt mycket också, lite trolltyg i tomteskogen över den :)

    12 oktober, 2009 kl. 21:39

  2. Härliga bilder du bjuder på här. Dom för med sig starka höstvibbar ända in hit till mig. För min del har jag lite svårt att sätta fingret på vad det är, men bild 3 sticker i mina ögon ut.
    mvh Tomas

    13 oktober, 2009 kl. 12:04

  3. Morgan K

    Riktigt bra bilder tycker jag, verkligen bilder med känsla!
    Morgan

    15 oktober, 2009 kl. 13:44

  4. Fine bilder og spesielt første og siste bildet!

    Første bildet er så enkelt og flott og så typisk høst som det kan bli. Likevel har nesten ingen et slik bilde fordi de ikke ser det – men det gjør jo du :)

    16 oktober, 2009 kl. 22:17

  5. Första bilden gillar jag mycket… två tallbarr och två ringar på vattenytan och lövet (tror jag) som man ser där under som en liten färgklick. Kanonbild helt enkelt. Dom andra är också kanonbilder, med känsla precis som Morgan skriver. Du är så bra på detta!

    //M

    17 oktober, 2009 kl. 11:50

Kommentera

