All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Inga tornseglare

Idag blev det inga tornseglare, lite annat blev det dock bland annat det här, om nu någon annan ser något i de här bilderna

4 svar

  1. Jag ser en gubbe som blundar och ler i den första bilden. Han ser ut att sova och drömma nånting bra. :)

    I den andra bilden bildas ett ansikte med fönstren som ögon ocn mun och i det ena fönstret blir det som ett blänk i ena ögat liksom.

    //M

    17 juni, 2009 kl. 12:00

    • Då ser du vad jag ser :-) jo han ser ut att må bra gubben i den övre bilden :-)

      /PJ

      17 juni, 2009 kl. 12:37

  2. mojje

    Den övre bilden symboliserar verkligen att grönt är skönt, bilden ser så härligt mjuk och bekväm ut sådär att man vill klappa på mossan. Visst går det att se ett ansikte i den nedre bilden. :) Jag gillar dessa bilder!
    Morgan

    17 juni, 2009 kl. 13:22

  3. Peter: klart jag ser :)) Och gubben ser verkligen nöjd ut. Som jag skrev så kanske han drömmer nånting bra. :)

    GLAD MIDSOMMAR! (från en lite febrig Malin som tycker synd om sig själv)

    18 juni, 2009 kl. 9:49

Kommentera

