All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Avan

Tog mig en tur till Avan i Gävle idag, en hel del fågel både såg och hörde jag i det härliga försommarvädret, men även en hel del annat.

6 svar

  1. Vilka fågelbilder!! Är det en citronfjäril med i första bilden? Hur som helst, riktigt bra bilder det här och den sista… ja den blev favorit!! Nästa gång ses vi med kamerorna!

    Ha en fin måndag!

    //M

    18 maj, 2009 kl. 13:17

  2. mojje

    WOW..jag säger bara…-wow!
    Vilka underbara bilder..-allihop!
    Den översta är ju helt fantastisk tycker jag men som sagt allihop är underbara. Verkligen bilder som heter duga tycker jag!
    Morgan

    18 maj, 2009 kl. 17:12

  3. Per

    Underbara bilder, speciellt den översta. Så mycket känsla och sommar i den.
    /P

    18 maj, 2009 kl. 17:22

  4. Stort tack till er alla för mycket trevliga kommentarer :-)

    Malin, är ingen expert på fjärilar men efter att ha kollat runt lite så tror jag det är rapsfjärilar. Självklart så lär vi ha kamerorna med nästa gång :-)

    /PJ

    18 maj, 2009 kl. 18:24

  5. Susanne Jonsson

    helt otroligt vilka jättefina bilder blir ju helt såld på dom så vackra=) mvh S

    1 juni, 2009 kl. 20:25

  6. Jeg kan ikke dra videre uten å rose ”rapsfjärilarene”, bildet er nydeligt. Artig å se hva du gjør, og mer av hvilke bilder du tar. Du er dyktig!

    i

    5 juli, 2009 kl. 19:50

Kommentera

