All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Två helt..

hopplösa bilder,

i det här lilla formatet ;-)

Bilderna är från gårdagens utflykt till Gysinge med Terje och Malin. De är ifrån en liten göl alldeles intill parkeringen, undrar jag vad de andra människorna som var där tänkte om oss tre som kröp omkring på alla fyra runt en sumpig vattenpöl :-)

4 svar

  1. Per

    Läckra bilder och kan tänka mig att de gör sig bättre i större format.
    Missade helt grodorna när jag var där. Å andra sidan var det bara ett stopp på ca en timme eftersom fokus låg på konstrundan just då.
    /P

    14 april, 2009 kl. 20:56

  2. mojje

    Härliga bilder kul med lite annorlunda grodbilder tycker jag. Den nedre blir nog min favorit. Vad dom andra människorna tänkte kan man nog räkna ut men men…lite får man bjuda på! :)
    Morgan

    15 april, 2009 kl. 19:20

  3. Det var ju två som kröp och inte tre ;) Jag satt hela tiden jag… Helt stilla tills benen somnade ;)

    Jag tror minsann det är Hjalmar på dina bilder också. Eller är det Hjalmar den 2:e kanske?

    //M

    16 april, 2009 kl. 9:30

  4. Per, Morgan Och Malin tack för era kommentarer

    Malin, ok det kanske bara var två då :-)

    26 april, 2009 kl. 15:43

Kommentera

