All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2017

Mer Hälsingland

Malins gamla kollo

och en helt vanlig Hälsingelada fotograferad genom bilrutan

4 svar

  1. Du har verkligen fått fram den där obehagliga känslan i kollot… ryser. Bilden är jäkligt bra! Och du som inte visste om du hade några bra… ;) Ladbilden är jättefin! Vi fick ju mest åka och då måste man ju fotografera i farten ;)

    Tack än en gång Peter! Tack för igår!

    //M

    30 mars, 2009 kl. 9:06

  2. Jo, jag vill ju se bilder från torpet också, kommer dom på hemsidan? Eller lägger du ut nån här? Vill så gärna se dina bilder därifrån! :)

    30 mars, 2009 kl. 9:07

  3. Tack Malin, jo visst blev det någon bra bild men jag är väl som en viss person säger ”typiskt svensk” ;-)

    Ska kolla igenom bilderna från torpet men utan att vara allt för ”svensk” ;-) så kan jag väl säga att det blev inte så många bilder jag själv gillar därifrån, men jag ska ta mig en titt.

    30 mars, 2009 kl. 17:17

  4. mojje

    Håller med Malin bilden på kollot känns obehaglig men riktigt bra. Jag gillar den skarpt!
    Morgan

    3 april, 2009 kl. 21:09

Kommentera

