All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Den här..

figuren har jag inte sett tidigare men med solens hjälp så följde den mig ett tag idag :-).

Det är några rostfria skåpluckor på den lastbil jag kör om dagarna och de kan ibland med solens hjälp skapa ganska roliga resultat, eller också kan de användas som spegel. Jag har ”lekt” lite med de här plåtluckorna förr bland annat i de här inläggen, 1, 2.

Det kanske inte är mycket värde i den här sortens bilder men det roar i alla fall mig ;-)

4 svar

  1. Det här är bara så bra! Du är minsann kreativ du!

    Ha en fin kväll och hälsa Ilja och Leo!!

    //M

    Ps Bea hälsar också!

    11 februari, 2009 kl. 16:36

  2. Tack Malin :-)

    15 februari, 2009 kl. 14:22

  3. Stina

    De här bilderna är fantastiska! =) Så snyggt ju. Jag är så där barnsligt förtjust i det ”enkla”, sånt som lämnar utrymme för fantasi. Ser ut som en gitarr. Bilderna är så fina i sig också, vill ha mer! =) hihi.

    13 mars, 2009 kl. 16:50

  4. Tack Stina, roligt att du gillar bilderna :-)

    /PJ

    14 mars, 2009 kl. 10:00

Kommentera

