All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Några fåglar

Jag tror jag sagt det förr, kråkfåglar är något av favoritfåglar för mig, och korpen är nog den största favoriten.

men kajor är intressanta de med när de efter mörkrets inbrott samlas i något träd under ivrigt tjattrande.

Det ska erkännas att kajbilderna är väldigt inspirerade av en av mina favoritbilder ur Terjes bok Året, 11:e januari bilden.

3 svar

  1. Håller helt med dig, kråkfåglar är intressanta. Korpen tillhör min favorit, men kajor är också vackra och ganska roliga att lyssna på :)

    //M

    21 januari, 2009 kl. 17:10

  2. Per

    Gillar också kråkfåglar, mittenbilden är spännande.
    /P

    24 januari, 2009 kl. 13:45

  3. Tack Malin och Per

    1 februari, 2009 kl. 8:56

Kommentera

