All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Grått och blåsigt

Var en vända till Gysinge idag Jag och Tomas, blåsigt och grått som sagt men det blev en trevlig dag i alla fall

9 svar

  1. Jag tar nu av mig hatten Peter… Jäklar vilka bra bilder, särskilt den andra bilden… *tjuu*

    11 januari, 2009 kl. 20:46

  2. Jadu… vad ska man säga. Eller skriva. Alltså fy fasiken vilka bilder. Särskilt den sista… oj oj… så förbannat jäkla bra alltså. Och jag menar det också!! Sagolikt bra!! Du har verkligen utvecklats nåt enormt i ditt fotograferande!

    Ha det gött och hälsa dom fyrbenta!

    //M

    11 januari, 2009 kl. 20:47

  3. Ja, jag kan bara instämma i föregående ”talare”… fantastiska bilder och särskilt den sista! Härligt, Peter!

    11 januari, 2009 kl. 21:36

  4. Stort tack för era kommentarer, väldigt roligt att ni tycker att bilderna är bra :-)

    11 januari, 2009 kl. 22:05

  5. Meget bra bilder!!!!!! Også jeg holder en knapp på det nederste :)
    Du har samme vær som her hos meg, men gode bilder gjør du likevel – Keep on!!

    12 januari, 2009 kl. 10:17

  6. Tusen tack Geir Ole :-)

    13 januari, 2009 kl. 19:01

  7. Hej på dig :)

    Mycket lyckat detta Peter och även jag lägger ett litet favoritskap på den andra bilden (den är SJUKT bra!!!)

    Ha en bra dag :)

    15 januari, 2009 kl. 11:44

  8. mojje

    Vackra, mycket vackra bilder verkligen! Mållös blev jag….
    Morgan

    20 januari, 2009 kl. 18:53

  9. Tomas och Morgan stort tack :-)

    21 januari, 2009 kl. 18:18

Kommentera

