All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Mer än bara..

det uppenbara, Jag är ganska fascinerad av figurer, skepnader och liknande som kan dyka upp lite här och där i naturen. Bilden här nedanför är från i höstas och det är så enkelt som ett löv en bit ner under vattenytan. Frågan är om det är någon annan än jag som ser något mer än färgklicken som lövet skapar? :-)

4 svar

  1. Mona

    tyckte det såg ut som ett paraktihuvud och sen plötsligt blev det en guldfisk!

    mona//

    6 januari, 2009 kl. 23:38

  2. Jag tycker det ser ut som ett huvud, där man sänkt ner till näsan under vattnet så att man bara ser ögonen. Kanonbild Peter!! Spännande!

    //M

    7 januari, 2009 kl. 21:59

  3. Mona och Malin

    intressant att man ser så olika saker i samma bild, riktigt spännande :-)

    21 januari, 2009 kl. 18:22

  4. yellowgrey

    hej Peter. När jag kniper ihop ena ögat, så ser jag en and som simmar i vattnet. Har jag bägge ögon öppna blir det en liten fisk. Är oxå intresserad av skepnader, figurer i mitt fotograferande. hälsning

    22 januari, 2009 kl. 12:52

Kommentera

