All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Mer

skrot från förra söndagen

en Renault flankerad av en Opel Kapitän och en Borgward Isabella

jag gillar de här tandraderna, grillarna, nog var det väl mer kärlek inblandat i bilskapandet förr i tiden

å så fotografen själv som avslutning ;-)

5 svar

  1. Mycket snyggt självporträtt, ett ruggigt dinosauriegrin och så lite lysande mjuka former i första bilden. Imponerande återigen! :)

    23 november, 2008 kl. 11:39

  2. Malin

    Men gud vad snygga bilder Peter!! Den första är bara så underbart skön att se på! Oj oj säger jag bara.

    Hoppas du inte snöat in där hos dig, här snöar det rejält just nu.

    Ha det gott!

    //M

    24 november, 2008 kl. 18:57

  3. Tack Susanne, roligt att de föll i smaken :-)

    Tack Malin, jag skulle tro att det är mer snö hos er än det är hos mig, det är åtminstone bra mycket mer i Gävle än här, kusten verkar ha fått mest.
    För att inte tala om Norduppland, skulle tro att bilvraken är ordentligt nerbäddade i snö nu :-)

    /PJ

    24 november, 2008 kl. 20:44

  4. Mona

    hallå där borta, sitter och beundrar dina vackra bilbilder (haha.bilbilder…låter som att jag stammar va), gillar dom verkligen..pricken över iét är ditt läckra självporträtt där i rutan, den påminner mig om någon skräckis jag sett för hudra år eller så, minns inte alls vilken..men säkert var den spännande, precis som din bild.

    mona//

    24 november, 2008 kl. 22:24

  5. Tack Mona, roligt att du gillar bilderna :-)

    7 december, 2008 kl. 15:01

Kommentera

