All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Fler

Fågelbilder, hade bestämt mig för att inte göra så mycket bilder på fåglar, det blev lite för mycket ett tag för min del, men ibland blir det några i alla fall ;-)

när jag stötte på en korp mitt inne i Gävle så blev det som det blev, de är mäktiga korparna kråkorna ser små ut i jämförelse.


och de här de var fyra när jag upptäckte dem men när jag hade fått fram kameran hade två hunnit ner bakom träden :-)

3 svar

  1. Var innom hjemmesiden din også….RÅ intro-side og mange fine bilder! Ikke så vanskelig å se at Terje har inspirert deg og det er et kvalitetstegn :D Stå på videre (og nyt av motiver som fins absolutt over alt)!

    11 november, 2008 kl. 21:07

  2. Tack för de fina omdömet Geir Ole :-)

    13 november, 2008 kl. 18:36

  3. Och tur är väl det då det bilr så här snyggt! :)

    Ps har lagt till text i reportaget i början, hade ju glömt nämna dig ;)

    Ses i morgon!

    //M

    15 november, 2008 kl. 14:05

Kommentera

