All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Novembersöndag

Rullsand Norduppland en grådimmig novembersöndag och en svanfamilj var de enda som badade. Jag vet inte hur många ungar det här paret hade från början men här var det sex stycken, de måste vara ganska duktiga det här paret inte många ungar om någon har de förlorat på vägen. Men svanar kanske adopterar andras ungar.

Nu kanske inte bilden gör sig något vidare i det här lilla formatet.

4 svar

  1. Visst är formatet litet, men man får ändå en känsla för bilden… och svanar är ju alltid vackra! :o) En flock passerade på en disig himmel när jag var på väg att posta ett brev och gissa om jag önskade att jag hade haft en kamera med mig! Bilden hade blivit väldigt speciell med den ljusa himlen och de vita svanarna. *suckar* Nu får jag minnas bilden istället, vilket i och för sig inte är illa det heller, och hoppas på att något liknande dyker upp igen i framtiden.

    10 november, 2008 kl. 9:19

  2. En härlig bild Peter!! Gillar formatet också!

    Ha det gött!

    //M

    10 november, 2008 kl. 10:30

  3. arctosphoto

    Rolig bild! Gillar att den är i svart och vit.

    10 november, 2008 kl. 18:16

  4. Tack alla tre för kommentarerna :-)

    Susanne, de är lite irriterande de där bilderna som man enbart har lagrade i huvudet för att kameran inte var i närheten :-)

    10 november, 2008 kl. 21:56

Kommentera

