All images copyright © Peter Bredberg 2008 – 2016

Bilkyrkogård

Tillbringade den här vackra höstsöndagen på en bilkyrkogård

Det fanns både det ena å det andra och titta på.

8 svar

  1. Malin H

    Holy moly… dit måste jag åka. Vi får boka in en dag framöver, du bara måååste visa denna platsen!! ;) Kanonbra bilder, Peter! Bussen är favoritbilden…

    //M

    28 september, 2008 kl. 20:59

  2. Hmmmm, jag blev kanske lite väl influerad av det senaste dokumentet jag skrev till Secure-IT Premium (hur man skapar ett virus) därav namnet ;).

    Du gjorde ett riktigt bra dagsverk min vän. Jag är imponerad av de bilder du har skapat. Du måste lära mig lite om dubbelexponering och ”zoomoskärpa) :). Jag lyckades med konststycket att godkänna endast 1 bild av 90 och det var på en spade som stod mot väggen till schaktet i Dannemora (du finner den bilden här: http://www.te-photography.com/20_30.htm)

    Jag hoppas vi kan ta oss ut till helgen, det var jäkligt kul och inspirerande nu senast :).

    Ha det bra,

    Tomas

    1 oktober, 2008 kl. 11:01

  3. Per

    Mycket läckra bilder du gjort här.
    Säger som Malin, bussen är en favorit!
    /P

    6 oktober, 2008 kl. 19:40

  4. Malin klart vi åker dit :-)

    Tomas du får ta det lite lugnt med de där ”virushopkoken” ;-)

    Per tack, även jag har bussen som favorit :-)

    12 oktober, 2008 kl. 11:36

  5. Vill dit… vill dit… vill dit!!! :)) Hoppas hoppas vi kommer iväg dit på söndag!

    Ha det gött!

    //M – tjatig bara ibland

    12 november, 2008 kl. 19:28

  6. Verkar vara lite ”dan före julafton syndromet” det här ;-)

    /PJ

    13 november, 2008 kl. 18:39

  7. Hehe… och nu har jag verkligen fått uppleva detta. Vilken plats!! Och jag har bara bra bilder. Tre nästan fulla minneskort ;) och i morgon får jag en större hårddisk också! :)

    Ha det gott och hoppas du slipper bli sjuk ;)

    //M

    16 november, 2008 kl. 20:25

  8. Hm, min kommentar kom ju inte med här nu… Jag skrev nåt om att jag äntligen fick uppleva platsen och att jag har tre nästan fulla minneskort och att jag får en större hårddisk i morgon. Och så skrev jag att jag hoppas du får vara frisk ;))

    //M

    16 november, 2008 kl. 20:27

Kommentera

